Series to watch

Følg bloggen min på facebook HER.

I Oslo er det helt grusomt vær i dag, regnet pøser ned og hundene har null interesse av å være ute! Slikt vær er jo perfekt for å starte på ny serie og jeg ønsker å tipse dere om noen ♥

·   T H E   V A M P I R E   D I A R I E S   ·

Uten tvil tidenes tv-serie, for min del. Jeg så denne serien for første gang sommeren 2013, det gikk en tilfeldig episode på T-Ven så jeg tenkte å sjekke det ut – for jeg var egentlig ikke så veldig interessert i å se på den serien faktisk… Men så ble jeg nysgjerrig etter å ha sett den ene episoden, da startet jeg på første sesong og etter noen episoder så var jeg frelst! Siden da har jeg sett denne serien oppigjen og oppigjen x-antall ganger, og jeg blir ikke lei denne gjengen. De har fulgt meg igjennom å ha blitt voksen, og det å takle den største omstillingen i livet mitt. Jeg har en hund som er oppkalt etter en av favorittene mine i serien, så man kan uten tvil si at denne serien vil leve videre med meg i lang tid, selv etter den nå var over i vår. Det er ingen som får meg til å gråte og le som denne serien, det er terapi for sjelen! When i can’t keep up with my life, i keep up with them ♥

·   G R E Y ‘ S   A N A T O M Y   ·

Grey’s er enda en serie som sender meg på en “emotional roller coaster”, en fantastisk serie hvor man uten tvil blir nær karakterene! Shonda Rhimes har virkelig klart å knuse mange hjerter med denne fantastiske serien som enda lever etter hele 13 sesonger, og sesong 14 starter til høsten! Anbefales på det sterkeste.

·   K E E P I N G   U P   W I T H   T H E   K A R D A S H I A N S   ·

KUWTK er vel tidenes “guily pleasure”-serie of all time, dette er også en gjeng man kan le og gråte med! Man må jo bare bli glad i de, de er helsprø men ekstremt dyktige mennesker – det skal ingen ta i fra dem. I love them! 

·   S O N S   O F   A N A R CH Y   ·

For de som kjenner meg så kommer det nok ikke som en overraskelse at jeg DIGGER SOA, men for leserne mine så er det nok et større sjokk? For jeg er ikke akkurat veldig “biker-chick” av meg, men jeg elsker samholdet i serien – og selvfølgelig Gemma(en av mine topp 10 favoritt karakterer of all time) ♥

·   T H E   S O P R A N O S   ·

Aldri vært noe fan av mafia/action, men denne serien fanget meg virkelig, og jeg så alle 6 sesongene på rundt 3 uker! Uten tvil en av mine favorittserier, utrolig mye som skjer hele tiden og det er veldig spennende. Liker veldig godt serier med slik indrejustis hvor tillit står sentralt.


·   R I V E R D A L E   ·

Elsker blandingen av “High School” og mysterie her, hver episode er kjempespennende, og du tror for hve repisode at mysteriet er løst – men just wait for it, du aner ingen ting før det er avslørt. Ny sesong til høsten, and I can’t wait!!!
 


Har også for øyeblikket begynt å se Pretty Little Liars, Riverdale har nok hentet litt mysterie-inspo og andre ting derifra, så liker du PLL så liker du garantert Riverdale. Har også sett alle sesongene av Awkward, utrolig morsom! Må heller ikke glemme Jersey Shore, det er en klassiker for de som elsker reality.

Sett noen av disse? / Hvilke serier liker du?

4 kommentarer

Siste innlegg