Jobbhelg

Følg bloggen min på facebook HER.

Heldige meg har jobbhelg, så nå er det snart å kaste meg rundt å få spist litt og luftet hundene før jeg må reise mot sentrum og på jobb! Dette er heldigvis nest siste vakten, for etter i morgen klokka 18 så har jeg fri til onsdag! Så skal vell egentlig ikke klage, er uansett deilig å jobbe ettermiddag/kveld! Været er helt ok så håper det er en del folk også. Merker at det virkelig går mot høsten med den sure vinden som har vært de siste dagene sammen med finværet, og tenk at vi snart er allerede i midten av august? Følte jeg hadde bursdag i går, hahah. Anyways, ville bare gi lyd i fra meg – nyt lørdagen folks♥

Hva er dine planer for dagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg