Endelig helg og god avslutning på sunn uke

Følg bloggen min på facebook HER.

Beklager for litt sent innlegg, men hun vi har Kikki sammen med kom på besøk etter jobb så jeg har ikke funnet tid før nå ♥


Foto: Kristine Larsen

Helt utrolig hvor fort høsten kommer nå kjenner jeg, det blir bare mørkere og mørkere om kveldene, epler titter frem på epletrær og løv har allerede begynt å falle så vidt – og temperaturen faller om kvelden… Men det er slik det er, spent på hva høsten har å bringe ♥


Ellers så har jeg ENDELIG helg nå – hahaha helg på en søndag? Jaja, sånn er det. Utrolig deilig i hvert fall, men har jo planer for begge fridagene da det i morgen er Vålerengas siste hjemmekamp på Ullevaal ever – utenom cupfinalen da(lov å håpe?). 104 år uten egen stadion, da er det lov å være gira for å få sin egen? På tirsdag kommer noen i familien innover så da blir det nok en koselig dag på Aker Brygge for å hygge oss! Tror ikke det blir noen kjedelige dager i hvert fall.

Første uken i min sunne måned har gått veldig greit egentlig, tror jeg? Avsluttet i hvert fall første uken med en deilig biffsalat! Håper resten av tiden vil gå like knirkefritt.

·   B I F F S A L A T   ·

Biffstrimler    ·    Salt & pepper    ·    Pasta    ·    Isbergsalat
Mais    ·    Agurk    ·    Paprika    ·    Vårløk    ·    Parmesan

Hvordan har helgen din vært?

10 kommentarer

Siste innlegg