Uken som gikk

Følg bloggen min på facebook HER.

Mandag og ny uke, guuuud så tungt! Begynner heldigvis ikke på jobb før 12 i dag, men det var tungt å stå opp etter 10 med så lite søvn de siste dagene, skulle vel helst få tatt igjen litt mer – men jeg har fri i morgen så får sove ut da. Ellers så gikk kostholdet litt til helvete forrige uke, så kommer ikke noe skryt fra min siden – så mulig jeg heller forlenger prosjektet mitt(for meg selv) en uke. 


·   U K E N S   N E D T U R   ·

Uten tvil fotballkampen mot Lillestrøm, jeg faktisk ikke huske sist jeg følte på et slik sinne jeg gjorde som på lørdagen. Jeg kunne virkelig kjenne det brettet seg over meg allerede når jeg ankom byen, men da første mål til Lsk gikk inn så holdt jeg på å se rødt, jeg ble virkelig så forbannet. Det hjalp ikke heller at dommeren i kampen var helt umulig, og at Vålerenga spiller dårligere fotball enn hunden min. Det var en veldig spennende førsteomgang, men kampen endte ned i gjørma og gjør at vi har en enormt mørk start på høstsesongen. En god nummer 2 var når hundene ble hentet av pappaen sin på torsdagen :- ( men de kommer hjem om en uke. 

·   U K E N S   H Ø Y D E P U N K T   ·


Ukens høydepunkt er nok den hyggelige dagen med familien på tirsdag – les om den her. Fikk jo tidenes fine fuskepelskåpe og spiste god mat♥ 

·   U K E N S   O P P T U R   ·

Ukens opptur har vært all den fine trafikkøkningen på bloggen, setter så pris på koselige tilbakemeldinger!

·   U K E N S   T A N K E   ·

Jeg begynner å forberede meg mentalt på en høst hvor det blir nok en gang mye fokus på dyrevern, høsten er tid for delfinslakting i Taiji og pelsdebattens høydepunkt i løpet av året. I tillegg er det jo nå stortingsvalg, og jeg skulle ønske noen en gang for alle kunne LOVET at næringen blir borte dersom det blir den eller den regjeringen. Men det er vell for mye å be om at Norge skal vise at vi er et land med nulltoleranse ovenfor dyremishandling?

·   U K E N S   K J Ø P   ·

Definitivt fuskepelskåpen♥ se flere bilder her.

·   U K E N S   S E R I E   ·

Pretty Little Liars er serien jeg holder på med om dagen, så det blir naturligvis den!

·   U K E N S   M U S I K K   ·

Lana Del Rey – 13 Beaches
Matilda Ft. OMVR – Apologize 
 

Alt i alt vært en super uke, kanskje litt for mye alkohol? Men slik blir det i blant, var uansett veldig gøy med en slik uke! Nå skal jeg gjøre meg klar for en uke med en god del jobbing♥

Hvordan har uken din vært?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg