Late breakie

Følg bloggen min på facebook HER.

·   S C R A M B L E D   E G G S   ·
3 egg    ·    Gressløk    ·    Vann    ·    Melk   ·    Ost
1 skive kokt skinke    ·    1 vårløk    ·    1 polarbrød fullkorn

Frokost klokken 14 er innafor det? Litt morsomt, skulle jo egentlig prøve meg på omelett – men ble eggerøre, for jeg glemte jo å røre alt sammen før jeg tok røren i pannen…. Men var UTROLIG godt!  

Jeg bestemte meg jo i går når jeg merket hvor ferdig jeg var før jeg dro på jobb at i dag var det uaktuelt med alarm – og det var så deilig å sove lenge. Skjer nok ikke så mye spennende hos meg i dag, så tror jeg bare skal slappe av hele dagen ettersom jeg skal jobbe i 4 dager fremover og får en hektisk søndag i tillegg, så tror jeg rett og slett skal nyte en skikkelig fridag og lage pizza i kveld på fullkornsbunn ♥

Kjenner virkelig på savnet av Vampire Diaries nå på kveldene hvor det er mørkere og kjøligere. Høsten for meg er TVD-tid så må skynde meg og se ferdig PLL , får helt abstinenser snart jo. Hvis noen lurer – ja, jeg er håpløs! Hahaha

Hva er dine planer for dagen?

6 kommentarer

Siste innlegg