Tiden løper

Følg bloggen min på facebook HER.

·   T I M E   M O V E S   S L O W L Y ,   B U T   P A S S E S Q U I C K   ·

Wow jeg blir helt satt ut, tiden den går så fort. Nå er det 24 august, det er kun 4 måneder igjen til jul. Tiden, hvor ble den av? Synes ikke det er lenge siden jeg postet “Hello August” her på bloggen. Av erfaring så går høsten utrolig fort, det skjer så mye og tiden bare renner igjennom fingrene. Det blir bare kjøligere og kjøligere om kveldene, merker veldig godt trekken fra vinduene mine som er åpne – jeg har ofte vindu oppe da jeg hater å ligge veldig varmt på grunn av at jeg sliter med veldig klamme føtter

I dag er det tid for jobb igjen, og det er helt greit. Bare 3 timers vakt, men får se om jeg må bli lengre – vært ganske hektisk denne uken. Fikk en bestilling på 300 cheeseburgere i går, wooooow!?!?!? Har også virkelig planer om å begynne å sette meg ned med konkret planlegning rundt fremtidsdrømmen min veldig snart, da jeg har kommet i kontakt med en web-utvikler! Kan bli veldig spennende dette her. Det er ingen ting i veien med å drømme for stort tenker jeg, for dette skal jeg naile! Når jeg kommer hjem så står det oppvask å venter på meg – hater livet uten vaskemaskin, også må jeg jo lage meg litt middag. Må vell egentlig kjøpe noen småting i sentrum før jeg drar hjem også, elsker virkelig å jobbe så sentralt da jeg ofte får gjort jobb og ærender samtidig.

Hva er dine planer for dagen?
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg