Autumn favs on sale

Følg bloggen min på facebook HER.
IKKE reklame

På tide å gjøre garderoben klar for høsten, her er noen godbiter på salg! Om lommeboken min var litt fetere for tiden så skulle nok en god del av disse blitt bestilt hjem, men for øyeblikket får jeg nøye meg med å drømme meg bort.

Vero Moda Jeans / HER    ·    Replay genser / HER    ·    Polo Ralph Lauren trenchcoat / HER   
By Malene Birger iPhone deksel / HER    ·    Hunter støvler / HER

Solbriller / HER    ·    Barbour jakke / HER    ·    Adidas Originals caps / HER    ·    Polo Ralph Lauren genser / HER 
Malene Birger pumps / HER   ·    Tommy Hilfiger topp / HER    ·    Tommy Hilfiger underdel / HER    ·    Tommy Hilfiger smykke / HER

Ganni poncho / HER   ·    Samsøe Samsøe genser / HER   ·    Adidas Originals caps / HER  
Noisy May regnjakke / HER    ·    Vila bukse / HER    ·    Hunter støvler / HER

Polo Ralph lauren genser / HER   ·    Tommy hilfiger lue / HER    ·    Army green body / HER    ·    Grønn Samsøe Samsøe bomberjakke / HER 
Tommy Hilfiger kåpe / HER    ·    Solbriller / HER    ·    Adidas sekk / HER    ·    NLY Jeans / HER    ·    Tommy Hilfiger sko / HER

Hva synes du om denne bunken med mine høst-favoritter?

4 kommentarer

Siste innlegg