September will be great

Følg bloggen min på facebook HER.

·   M A K E    I T   A   S E P T E M B E R   T O  R E M E M B E R   ·

Enda en dag med jobb unnagjort, eller jeg jobbet faktisk bare på formiddagen i dag – var uendelig hardt å stå opp 08:20 etter å ha sovnet sent og sov veldig dårlig, så dårlig at jeg halvsov og drømte at jeg var på jobb. Men gikk veldig fort på jobb da, så nå er det bare en lengre vakt igjen i morgen før jeg tar helg ♥ 

Men wow det er snart september, om bare noen timer faktisk. September blir virkelig en fin måned – på lørdag kommer familien på besøk så blir neste uke fylt med jobb og besøk, innflytningsfest og Vålerenga åpner sin EGNE nye stadion etter 104 år som leieboere – med andre ord, svært etterlengtet. Skal blant annet til Stockholm og Trondheim på samme uke, så jeg har mye å se frem til!

Hva er dine planer for september?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg