S A T U R D A Y

Følg bloggen min på facebook HER.


iPhone bilder / Foto: Kristine Larsen

Wow for en UENDELIG kjedelig lørdag – utrolig deilig med en dag fri, men den ble litt i det roligste laget for min smak. Familien min har blitt syk så de fikk ikke kommet på besøk i dag, så da ble det ingen stressende formiddag med rydding – i stedet så vekte Kikki meg klokken 10 etter 5,5 timer søvn…… Så ble en litt lengre tur med et lite avbrekk i en park eller en slette(?) like ved oss for å leke! Utrolig gøy å se hvor fint de har det sammen♥ Været har vært nydelig i dag da, om ikke noe annet så vi fikk kost oss sammen den siste hele dagen, for i  morgen reiser jeg til Kongsvinger med hundene tur retur med toget, hahaha gleder meg…. Men tenker at da blir det god tid til å skrive noen blogginnlegg – noe spesielt dere vil lese om? 

Nå blir det snart litt middag og Vampire Diaries snurrende på macen, så ønsker alle en fin lørdagskveld!

Hvordan tilbringer du lørdagen din?

4 kommentarer

Siste innlegg