Not a morning person…

Følg bloggen min på facebook HER.

·   T H I N K   I N   T H E   M O R N I N G .   A C T  I N   T H E   N O O N .   S L E E P   I N   T H E   N I G H T   ·

08:40 gikk alarmen, det var litt vel tidlig etter ca. 0 søvn i natt…. Ble så utrolig stresset av at jeg skulle opp tidlig og rekke toget til Kongsvinger rundt 10, så lå bare å la planer for magasinent mitt utover høsten og tenkte på jobben. Wow, sliten nå merker jeg! Perfekt at jeg skal bort i kveld da, og være så død. Heldigvis får jeg noen timer hjemme før for å samle meg litt, dusje, spise, ordne meg og så håper jeg at jeg får i hvert fall en time på øyet! 

Nå er i hvert fall hundene hos pappaen sin igjen, og de var så flinke på toget! Er litt trist for nå kommer de ikke hjem før 20. august, men det er det beste for dem nå som jeg går mot to og en halv EKSTREMT hektiske uker. Nå skal jeg nyte togturen med høst-musikken min på ørene og nyte det fine været utenfor togvinduene♥ Håper dere ikke hadde en like trøtt start på søndagen som meg, men at dere får en super siste dag i denne uken.

Flere som ikke er så fan av å stå opp tidlig?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg