I høst skal jeg…

Følg bloggen min på facebook HER.

Bilderesultat for autumn leaves clipart
♥ Følge med på valget! Jeg forhåndsstemte Venstre, for første gang – så håper de får gjennomslag or de viktigste sakene for meg, og grunnene til at jeg valgte å stemme på dem. Håper de får mer innflytelse + at Høyre og FRP tar de mer på alvor, for de har veldig mye fin og viktig politikk mener jeg.

♥ Gå mange fine turer med hundene! 

♥ Reise til Stockholm og Trondheim for første gang, begge deler på en uke!

♥ Tenne lys, se filmer og spise god mat

♥ Motta vitnemålet for at jeg har bestått Bachelor i journalistikk ved Høyskolen Kristiania

♥ Jobbe masse mot å bli skiftleder på jobben, og begynne å sluttfase planleggingen av eget nettmagasin.

♥ Gå i NOAHs fakkeltog mot pels 21. oktober

♥ Dra på fotballkamper

♥ Drikke masse kakao, ligge under pleddet og se på Vampire Diaries

♥ Omgi meg av fantastisk fine mennesker

♥ Gå kledd i fine høstfarger – ikke bare svart

♥ Feire at mamma blir 45 år og har fått kjøpt sitt fremtidige hjem! 

Hva skal du gjøre denne høsten?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg