Did you know?

Følg bloggen min på facebook HER

………….
 

At jeg er den første i familien min med høyere utdanning?

At jeg var LIVREDD for nesten alle hunder stort sett hele barndomen min og frem til jeg fikk egne hunder?

Finnes faktisk ikke nok ord for hvor mye denne karen betyr for meg – så utrolig mye han har lært meg på godt og vondt, så utrolig mye jeg har lært om meg selv og jeg trodde aldri at noen kunne bety så mye for meg. Love you.
 

At jeg har ballfobi? Hadde fritak fra ballsport alle 3 årene på Vgs
 

At jeg faktisk regjerte topplisten for Vestre-Toten på blogg.no lenge da jeg blogget på forrige bloggen min?
 

At jeg har gått tre forskjellige studieretninger på Vgs? 
 

At da jeg var liten så var jeg helt avhengig å ha noe på hodet? Typ lue, caps…. eller bøtte

At jeg kun har brukket noe en gang?

At jeg har skikkelig sprøyteskrekk? Unngår gjerne å gå til legen hvis jeg mistenker at jeg må ta blodprøve f.eks.

At jeg var alenebarn til jeg var 7,5 år?

At jeg bor alene i Oslo? (sett bort i fra hundene selvfølgelig)

At jeg startet min første- og forrige blogg i februar 2008? Jeg byttet blogg etter jeg flyttet til Oslo i 2014

At jeg i teorien kunne støtt på Kylie og Kendall Jenner i New York om jeg var der en dag før enn jeg var?

H&M x Balmain visningen var nemlig i NYC kvelden før!!!!!!!!

At jeg brente av ca. halve håret mitt i 2011 pga. hjemmebleking?

At jeg har hostet julaften hos meg to ganger og en nyttårsfeiring?

At jeg faktisk fikk sitte front row på en visning under Oslo Runway februar 2016? 

At jeg har Harry Potter tatovering?

Hadde hatt en litt for stram strikk på armen ser jeg, hahaha.

Noe av dette du visste? / Gøy med slike innlegg?

10 kommentarer

Siste innlegg