Da høsten var som klarest…

Følg bloggen min på facebook HER

·   D A    H Ø S T E N   V A R   S O M   K L A R E S T ,   E N   S E P T E M B E R   E T T E R M I D D A G . . .    ·

104 år uten eget hjem er historie for Vålerenga Fotball. VELKOMMEN HJEM ♥ Så utrolig stolt av at klubben har klart å reise et så fint “hus” vi skal ha glede av i mange år med pyro, tårer, latter, kjærlighet og hat. Gleder meg så utrolig mye til å være der når første avspark for herrelaget går av i kveld!

Beklager forresten for 0 blogging på fredag og i går men med besøk og innflytningsfest så ble det ikke prioritert først♥ Håper det tilgis! Nå skal jeg gjøre meg klar for å reise ned å møte ei venninne, så blir det nok en lang kveld på Oslos østkant… Perfekt at flyet mitt til Stockholm går 07:00 i morgen, tar med kamera og macen så skal blogge i fra Sveriges hovedstad. 

God søndag♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg