Day two

Følg bloggen min på Facebook HER.


iPhone bilder

·   S T O C K H O L M   ·

Dag 2 på kurs er unnagjort – bestod mest av brann og HLR(Hjerte og lunge redning), så fikk skjerpet meg skikkelig på de punktene. Men jeg har jo selvfølgelig klart å bli småforkjølet igjen; halsen har blitt så utrolig vond, da hjalp det ikke at jeg måtte bruke pusten så mye under HLR kurset….. Ellers så brukte vi kvelden i gruppe for å komme frem til innhold til en fremføring vi skal ha i dag før vi reiser.

I dag reiser jeg hjem som sagt, mulig jeg rekker å treffe fineste tremenningen min her før jeg tar flyet mot Oslo igjen♥ Håper virkelig på det, er over et år siden jeg har sett henne nå. Snakkes i kveld!

Har du vært i Stockholm før?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg