Den beste avslutningen jeg kunne fått

Følg bloggen min på Facebook HER.


 

Wow, for et bra kurs! Og for en utrolig fin mulighet, er så takknemlig for tilliten arbeidsplassen min viser meg med å sende meg på et slikt kurs etter kun 3 måneder ? Så utrolig utrolig takknemlig. Fremføringen vi skulle ha for å bestå kurset gikk kjempe bra og fikk fin feedback – egentlig ikke noe negativt. Veldig glad jeg dro, uten tvil en opplevelse jeg vil ta med meg og ble et par erfaringer rikere! 

Men, fikk jo ikke avsluttet reisen noe bedre enn jeg gjorde – for jeg fikk tid til å møte min kjære kjææææære Linn♥ Som jeg har savnet henne, og ENDELIG bor hun bare en togtur unna! Det er et av familiemedlemmene mine jeg setter aller mest pris på, hun er en av mine nærmeste og beste venner uansett hvor sjeldent vi sees eller snakker – vi vet hvor vi har hverandre, og hvor mye vi trenger hverandre. Love her until death! 

Så holdt jeg på å misse flyet hjem, fordi billetten min viste en helt annen gate enn tavler – og flyplassen i Stockholm er ganske stor så skjønte ca. ingenting, så var greit svett når jeg kom frem…. 5 min etter jeg satte meg så lukket de dørene, hahha! Ikke likt meg at all, men kom meg hjem i hvert fall.

Beklager for så sent innlegg forresten, men var så dårlig når jeg kom hjem i går – blir så dårlig av å kjøre fly når jeg er forkjøla, det provoserer frem feber-lignende følelse 🙁 Også jobbet jeg i dag, hadde 0 energi når jeg kom hjem så måtte sove og spise for å komme meg i gang igjen. Nå gleder jeg meg bare så ekstremt til i morgen, en liten dinner-date før jeg reiser til Trondheim med en god gjeng mennesker♥ Dette blir en helt utrooolig bra helg!

Hva er dine planer for helgen?

1 kommentar
    1. Gratulerer med vel overstått kurs .
      Masse fine bilder av deg og dine opplevelser . I helgen har vi barnetro så blir vel å Se fotball og gå litt turer . Ta gjerne en tur innom bloggen min . Blir inspirert av deg og din blogg . Ha en strålende helg kristine .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg