Så stolt så

Følg bloggen min på Facebook HER.

Jeg har egentlig ikke ord for hvor stolt jeg er av at jeg kom meg igjennom denne bacheloren – for gud hvor mye motgang det har vært. Det startet jo allerede på påbygg med veien mot stryk i matte, det virket så håpløst og usannsynlig for meg av at det ville bli noe mer enn vanlig butikkmedarbeider av meg(ikke at det er noe galt i det). Jeg så virkelig uendelig mørkt på det, men “heldigvis” så fikk jeg jo diagnosen dyskalkuli i grevens tid rett etter skoleslutt på Vgs. Var virkelig en milepæl å i det hele tatt komme inn da jeg egentlig ikke så for meg som en person so ville klare å bestå en bachelor, for jeg finnes ikke teoretisk i det hele tatt – men jeg er ekstremt praktisk. Men wow, her sitter jeg over 3 år senere med vitnemålet liggende på kjøkkenbordet. Det har vært dårlige stunder pga. jobb, det har vært dårlige stunder pga. at jeg ikke føler at jeg får det til og så toppet kransekaken seg i fjor høst med endringen i livssituasjonen – men jeg klarte det. Er virkelig ikke mange ganger i livet man opplever å oppnå en bachelorgrad.

·    V I T N E M Å L S U T D E L I N G   ·

På tirsdag fikk jeg og resten av klassen vitnemålet i hånda – wow er så stolt av hvor flinke mange av de er, og hvor mye de allerede har fått til. Håper det er slik de ser på meg om et år og♥ Veldig fin gjeng jeg skulle ønske jeg ble bedre kjent med, men vi har vell fått føle på det at personer som velger journalistikken ofte er ganske selvstendige – selv om naturligvis så finner man seg jo sin egen lille “klikk”. Utdelingen var fin, og det var fint å se alle igjen. Mamma og pappa var også med for å se på, så dro vi å spiste etterpå! En veldig fin dag ♥

Hva er dine mål her i livet angående yrkesvalg?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg