Friday!

Følg bloggen min på Facebook HER.

·   E N D E L I G   H E  L G   ·

Eller… jeg har jo hatt helg i dag og i går da ettersom jeg har hatt fri, og i morgen så bærer det tilbake på jobb med 7 dager på rad med lange vakter! Blir nok VELDIG greit med langhelg neste helg kjenner jeg! Blir ikke tid til veldig mye mer enn hund og jobb de neste dagene, utenom på søndag så skal jeg jo på fotballkamp igjen og på mandag kommer mamma og onkel en tur inn til Oslo så blir vell å møte de før de drar. Min siste fridag på en uke skal nytes hjemme med hundene + at vi får besøk, så blir nok en fin fredag♥

Hva er dine planer for helgen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg