2 måneder igjen av ventetiden

Følg bloggen min på facebook HER.


Maria Haukaas Mittet – Lys imot mørketida

·    T H E   V A M P I R E   D I A R I E S   S 8   &   J U L   I   B L Å F J E L L   ·

Jeg fikk jo gavekort på Platekompaniet i bursdagsgave fra venner, så det ble brukt til det samme i år – Vampire Diaries ♥

..Og selvfølgelig Jul i Blåfjell, NRK er jo heeeelt håpløse at de har jo fjernet alt av nostalgi på kanalen sin i forbindelse med jul, fordi det ikke lengre er pedagogisk riktig? Jeg synes Blåfjell og Jul på Månetoppen UTEN TVIL er pedagogisk riktig i forhold til å poengtere at alle er like mye verdt. Så da tar jeg julestemningen i mine egne hender! Fortvil ikke ,skal selvfølgelig ikke se det før i desember, hahaha. Men nå er det jo faktisk kun 2 måneder igjen til desember endelig er her, og jeg kan ikke vente!

Flere som gleder seg til å kose seg foran TVen i vinter?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg