Dream big

Følg bloggen min på facebook HER.


Foto redigert hos BeFunky

·   A   D R E A M   D O E S E N ‘ T   B E CO M E   R E A L I T Y   T H R O U G H   M A G I C;   I T   T A K E S   S W E A T ,   D E T E R M I N A T I O N   A N D   H A R D   W O R K   ·

Wow for noen uker dette har vært, for to uker siden mottok jeg bacheloren min i journalistikk – i dag ble jeg “oppgradert” til Trainee Assistent på jobb! Er så stolt over meg selv og hva jeg får til om jeg vil – for wow serviceyrket er fantastisk. Det blir en unik ledererfaring å ta med meg videre i livet, uansett hvordan ting blir i tiden “etter Max” en gang. Utrolig glad jeg har jobben jeg har, trives så godt. Endelig kan jeg senke skuldrene å slappe av litt, er mye igjen å lære men endelig er jeg “over kneika”.  Blir en spennende høst/vinter ♥

Hva er dine drømmer?

1 kommentar
    1. Gratulerer så mye . SÅ gøy at du får til drømmene dine. Jeg drømmer og rettferdighet og fred i verden . Og at jeg får en baby til som jeg kan dulle med . Barn er koselig men vil gi sønnen min en lillesøster

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg