Halloween og sånt

Følg bloggen min på facebook HER.

·   M I E W   M I E W   ·


Oktober er over, Halloween er over – og festlighetene på fredag var veldig bra♥ Jeg kledde meg i hvert fall litt ut som en katt, ser at jeg kunne tatt på meg en choker for å gjøre antrekket enda mer helt, men pyttpytt! Ikke noe god på sminke generelt sett, så droppet blod og slikt da jeg gjerne vil at det skal se litt bra ut.

·

 I går løp det barn rundt om i nabolaget, tror de koste seg, hundene synes det i hvert fall var ekstremt spennende med barna i kostymer! Jeg var helt død i går, hadde tidenes rævva dag, sov 3 timer på natten før jeg jobbet 07:30-16:15, så ble en ganske lang dag med andre ord…. Ellers så hadde mamma og bestevenninnen min bursdag, så fikk sendt av gårde noen hyggelige gratulasjoner! Mamma ser jeg igjen til helgen da om ikke annet :- )

Hvordan var din Halloweenfeiring?

4 kommentarer

Siste innlegg