Hello November

Følg bloggen min på facebook HER.


Arkiv foto: Kristine Larsen

Endelig er det november, og det er snart innafor å sette i gang med pleien av julestemningen! Nå som Halloween-pynten har blitt byttet ut med julepynt og julegodter stort sett over alt, så må jeg virkelig si jeg gleder meg. Det er så deilig oppladning mot desember, som uten tvil er årets høydepunkt ♥ Kan virkelig ikke vente!

Elsker virkelig Ingrid Olava, virkeling en artist som burde kommet bedre frem! Hun skal faktisk holde julekonsert i år, og har en av mine favoritt julesanger “Å Kom Nå Med Frihet”(den ligger kun ute på Spotify).

·

I dag startet dagen på formiddagen ettersom jeg har jobbet natt – og skal det i natt også så måtte få utnyttet dagen godt med hundene ettersom Damon reiser til pappaen sin noen uker siden Kikki snart får løpetid! Passet veeeldig bra at været viste seg fra sin beste side i dag også! 

Flere som gleder seg til vintertid?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg