The days that passed

Følg bloggen min på facebook HER.

·   F I R S T   D A Y S   O F   N O V E M B E R  ·

I helgen var jeg hjemme en tur med Kikki ettersom mamma endelig har flyttet i ny leilighet – hvor hun har fått det veldig fint♥ Hun hadde også bursdag noen dager før, og selvfølgelig klarte jeg jo å glemme igjen posen med bursdag og innflytningsgave da jeg dro… Kanskje ikke så rart etter typ 2-3 timer med søvn før jeg reiste? Hahah, men var en fin helg og fik sett Marte og Lene igjen før jeg dro så var veldig fornøyd med det. Skal snart hjemover igjen to helger på rad, så blir bra.


Shawn Mendes – Roses (MTV Unplugged)

Ellers startet jeg uken med tidligvakt og ble dårlig i går så da var jeg hjemme fra jobb, i dag hadde jeg fri – noe som var godt så jeg fikk kommet meg litt igjen! Så nå er jeg klar for 3 dager på jobb igjen med litt mer energi♥ Har i løpet av disse dagene sett ferdig Pretty Little Liars, bestilt noen julegaver, kost meg masse med snilleeee Kikki(som passet veldig godt på meg i går) og hatet alt rotet her hjemme. Så nå blir det noen dager med rydding etter jobb også så jeg endelig kan leve litt igjen, hahha.

Hvordan har starten på november vært?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg