Jul i vinterland

Følg bloggen min på facebook HER.

·   S O O O O O   R E A D Y   F O R   D E C E M B E R   ·


Speilrefleksen var jo selvfølgelig strømtom så ble mobilbilder…

Wow Oslo er nydelig for tiden, lørdag åpnet nemlig julemarkedet her i hovedstaden og Karl Johans julegateåpning var da. Det var rett og slett en helt nydelig dag ♥ Jeg elsker jo denne tiden av året, og det var utrolig fint å få med seg, og Oslo har virkelig tatt seg opp og begynt å pynte sidegatene for fullt også, gaten til Steen og Srøm er helt amazing.

I morgen etter jobb tar jeg og Kikki toget til Toten, for på torsdag skal jeg på den tradisjonelle julegateåpningen der jeg er i fra, så reiser hjem til jobb på lørdag så får en liten helg hjemover. Gleder meg utrolig mye♥

Flere som skal på julegateåpninger før desember?

10 kommentarer

Siste innlegg