Deilig å få ting gjort

Følg bloggen min på facebook HER.

Sovnet på sofaen i natt så våknet 6 i dag tidlig å var litt stresset for må jo snu døgnet ettersom jeg skal jobbe natt i tre dager nå, men tvang meg selv til å sove ti l10 og lå i sengen til 11 før jeg gikk en tur med Kikki, dusjet, vasket badet og fått satt på to vaskemaskiner + pakke inn det meste av julegaver jeg hadde her hjemme. Guuud så koselig! Holder på å rydde og vaske leiligheten til advent nå, så tenker at jeg skal bruke dagen på torsdagen å pynte så får jeg vaske gulver i morgen og rydde soverommet så blir det bra! Deilig med dager man får gjort litt, men blir jo litt sliten og da haha. Men sånn er det, så nå skal jeg lage middag for å lade opp til en natt på jobb, må jo uansett vente på første trikken 05:30 da, helt krise at trikk og buss ikke går før da på ukedager.., 

Flere som har litt å gjøre før desember ankommer?

3 kommentarer
    1. For en effektiv dag! Her må julegaver kjøpes ferdig, har noen som skal pakkes inn, og ellers vasket jeg i 8 timer i går så nå er mye unnagjort! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg