Forandring fryder

Følg bloggen min på facebook HER.

Alltid gøy å tenke på hvor mye man har forandret seg i løpet av årene, men når man ser det slik som under så ser man virkelig hvordan man forandrer seg kroppslig og i annsiktet! Håper og tror jeg har forandret meg til det bedre, og browstoryen min er jo en historie for seg selv, hahaha! Godt jeg har blitt ganske grei p å å tegne brynene mine nå da, eller jenta på nattbussen for noen helger siden synes jo tydeligvis IKKE det men okei hahah. Nyt disse bildene da, håper dere vil le litt av tekstene under i blant.


Var virkelig ikke så feit som det ser ut på bilde nr. tre, men grunnet “hd” som nyfødt måtte jeg ha hofteputer en periode.

Bilde nr. fire har en relativt morsom historie; bildet er tatt hjemme hos familien til barndomsbestevenninnen min, jeg hadde fått nyte sko og fikk beskjed om å ikke møkke de til med en gang. Så da rullet jeg like så godt i en gjørmedam….. med føttene utenfor, var jo bare skoene jeg ikke skulle møkke til sant????

Skal tidlig krøkes, burgerQueen since day one.

Man fylle bare 6 år en gang sant, så da tok jeg kvarte kaken… Og jeg som ikke liker bløtkake engang, men ville jo ha mest mulig jordbær da!

Blidfisen som fikk pokal på langrenn som jeg var med på i flere år KUN for å få noe i kiosken hver gang. Var jo også rimelig blid når jeg fikk lillesøstra mi da?

Juletre.

…….. Pena.

…….. Pena vol. 2.

8. klasse ♥

9. klasse♥

Bilde nr. to er fra “Camp Refugee” som var den humanistiske konfirmasjonsleiren tidligere, var utrolig spennende! Synd de har sluttet med det, for jeg vet at søsteren min hadde hatt veldig godt av det nå, for til våren er det hennes tur til å konfirmeres.

9. klasse ♥

Konfirmasjonen min

Slutten av 9. klasse♥

10. klasse♥

10. klasse♥

10. klasse♥

16 år og 1 året på Vgs – Design og håndverk

Og heeer starter min tid som brow-artist, hahahahhahahahhahahahahah

Fortsatt 16 år.

17. år og 2 året på Vgs – Barn og ungdomsarbeider


Fortsatt 17 år..

Når jeg begynte å se litt normal ut….

Ja jeg var svartruss, men tok den ikke ut i det hele tatt for skulle jo gå påbygg året etter…

Slutten av Vg2.

Farget håret blondt igjen etter jeg var i Polen, dro på Hovefestivalen og gikk glipp av Blått Åråsen og tok mine første tatoveringer noen dager etter at jeg fylte 18 år.

18. år og Vg3 – Påbyggning til generell studiekompetanse

Kul.

Wintertime.

Da man var tynn, hahahha! Her trodde jeg at jeg var feit da selvfølgelig.

Så var man russ igjen, ikke singel – så var mer opptatt av å dra på fotballkamper enn å drikke hele måneden egentlig. Angrer egentlig ikke, men hadde ikke dødd av å vært litt mere med heller hahaha. Så det siste bildet er fra vitnemålsutdelingen, ikke at jeg fikk et ordnetlig vitnemål da jeg strøk i matte pga. dyskalkuli.

19 år. Nyinnflyttet i Oslo, måtte gi bort min kjære Oskar, var i bryllupp i Ålesund og tok litt selfies egentlig. hahah

Nå vetdu, nå begynner a å bli god å rund – lovekilos♥♥♥♥ Så begynte jeg jo med sleeven min og hadde to sessioner før jul denne høsten/vinteren!


Min første jul i Oslo, Spania, dagen etter vi hentet Damon og når det endelig ble sommeren!

20 år. Tur til Tyrkia, og min andre jul i Oslo!

Vixen Blog awards outfiten, også ble jeg brått brunette IGJEN.

For å si det sånn så passet bunaden littttt bedre nå i 2017.

17. mai i Oslo så ble jeg 21 år. 

New year, new me?

Ny jobb og enda en hund – Kikki!

I don’t know about you, but i feeling 22

Trondheim, mottok vitnemålet for min Bachelor i journalistikk og Halloween

This is me now.

Ser du noen forandringer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg