Hva jeg håper 2018 har å tilby…

Følg bloggen min på facebook HER.

Snart nærmer det seg et nytt år, et helt år har snart gått. Wow… Dette året har virkelig flydd bort. Det er så mye som har skjedd, ganske store ting også som at jeg bestod bacheloren min i journalitsikk, fikk en til hund og begynte i ny jobb hos Max hvor jeg dro til Sverige og i etterkant nærmest er blitt skiftleder på jobb. Jeg var også for første gang i Trondheim i høst, på fotballtur. Var jo også på Ariana Grande sin konsert i mai. Ellers har ikke året vært fylt med så veldig mye annet spennende. Jeg håpet på at jeg kunne finne kjærligheten i år, men hvis du leter så finner du den ikke – det er sikkert og visst. Jeg trives best i forhold, slik har jeg alltid vært – men det er ikke snakk om at jeg forhaster meg heller. Det som skjer det skjer. I år så ble det ikke sånn, og det er helt greit uansett.
 


 

·   T O   T U S E N   O G   A T T E N   ·

Relatert bilde

Men jeg håper 2018 bringer en del ting som…

Ferietur
Jeg fikk aldri dratt på noen ordentlig ferietur i år pga. økonomi og ny jobb, så da håper jeg at jeg endelig får dratt på en tur igjen i 2018! London, Amsterdam, Warszawa, Berlin og LA står høyt på ønskelisten – så vi får se hvor 2018 fører meg.



Jobb
Jeg håper jeg vil få nettmagsindrømmen up and running, denne høsten her ble enda mer hektisk enn jeg trodde så planleggingen har blitt lagt litt på vent til mer roligere tider. Nå holder jeg jo på å stabilsere meg i min nye posisjon på jobben, så det er det jeg fokuserer på nå da det vil være en uvurdelig erfaring for meg senere uansett♥ Jeg håper også jeg kan få samlet midler så jeg kan få reist til Taiji i Japan for og lage reportasje om delfinslaktingen som foregår der nede(vil ikke si noe mer utdypende rundt det da dette er et prosjekt jeg har tenkt på i mange år og selvfølgelig ikke vil at andre skal stjele fra meg, hahha).

Life & home
Jeg håper jeg kanskje finner meg en å dele livet med igjen, en som liker meg og hundene mine. Kanskje vi flytter sammen? Hahahh! For i oktober må jeg ha flyttet igjen, så hvem vet. Ellers blir jeg sikkert å flytte med min bestevenninne Lene og bo med henne for evig og alltid! Hahhahah. Neida, eller vi får se, trives jo best med å bo alene. Jeg håper å finne en leilighet i samme prisklasse, størrelse og med en trivelig beliggenhet her i Oslo, helst med oppvaskmaskin fordi jeg er for lat til å ikke ha det, bra standard og selvfølgelig tillat med hund. (Vet dere om noe som kommer ut på leiemarkedet her i hovedstaden til sommeren/høsten så ROP UT)

Eventyr
Jeg håper på mange nye eventyr, om så det er å reise på en konsert, gå en tur, hundene viser seg fra sin beste side eller at vi skaper noen fine stunder sammen, Vålerenga blir cupmestere eller en skikkelig bra kveld ute på byen. Kanskje jeg møter noen nye mennesker, blir kjent med noen gamle bekjentskaper eller grilling i solnedgang i en av Oslos parker. Håper 2018 vil bringe mange bra dager som fører til gode minner jeg kan ta med meg resten av livet.




Foto: Arkivbilder

Verden
Må jo også si at jeg håper at dyrevern blir mer og mer i fokus, at Norge endelig gror seg noen baller og avskaffer pelsdyrnæringen en gang for alle. At enda flere motehus sier nei til pels, Michael Kors var sist ut – Fy faen så bra! Håper også at flere bloggere tar seg sammen å slutter å fronte pels på bloggen sin, de er jo levende reklameplakater for den grusomme industrien og har en ekstrem påvirkningskraft for unge som de er forbilder for. Jeg håper 2018 blir siste året vi må gå i fakkeltog mot pels, aller helst at det blir et seierstog for slutt på lidelsene. 

Hva er dine håp for 2018?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg