To: Me / From: Me

Følg bloggen min på facebook HER.


Adidas Originlas Gazelle sko / (519,-)


Adidas Originals bukse / (384,-) NB! Veldig liten i størrelsen, så nå blir det slanking på nyåret hahaha.


Junkyard hadde her for en liten uke siden et utrolig salg på Adidas, så da måtte jeg jo slå til! Trengte ny joggebukse og nye sko til våren, så da var det lurest å slå til nå.

Jeg er veldig fornuftig av meg (eller i blandt), så jeg pleier ofte å kjøpe sesongvarer før sesongen slik at jeg ofte får det på salg, jeg er dessverre veeeldig materialistisk og har siden barneskolen vært veldig sånn at jeg SKAL ha det og det, og familien min har aldri vært rik – men pga. at jeg har tenkt veldig smart så har jeg ofte fått det jeg vil ha, fordi det har vært på tilbud. Etter jeg begynte med internettshopping ble det jo enda lettere, spesielt etter rabattkuponger på nettet kom. Så det er faktisk svært lite av det jeg har av Rosendahl, eller dyrere klær som er kjøpt til orginalpris.

·

Nå har jeg akkurat dyttet i meg litt pizza og sett “A very Kardashian Holiday” (KUWTK Holiday special), som var sååå koselig! Så nå kan virkelig helgen og jula bare kommet♥ Resten av kvelden skal jeg lade opp batteriene til siste vakten min på jobb før jul og  sjekke over alt jeg har pakket med meg! gleder meg til å reise hjem nå!

Flere som har vært så snille i år at de kjøpte gave til seg selv? 

5 kommentarer

Siste innlegg