Velkommen, 2018

Følg bloggen min på facebook HER.

·   C H E E R S   T O   A   N E W   Y E A R   A N D   A N O T H E R   C H A N C E   F O R   U S   T  O    G E T   I T   R I G H T   ·

Snart smeller det til med et nytt år som gir nye muligheter. Denne kvelden skal jeg tilbringe med ei venninne og Kikki. Både jeg og venninnen min er blitt syke nå i julen så blir ikke “hæla i taket” i kveld for å si det sånn, måtte pynte meg i hvert fall – men det blir en hyggelig kalkun-middag, litt Martini Asti og se på rakettene. Jeg skal jo egentlig starte det nye året i morgen med å jobbe, men siden jeg er dårlig må jeg holde meg hjemme. Må reise hjem igjen til Oslo i morgen på tog i 2 timer med feber og hele pakken så ser virkelig frem til det. Blir ikke noen festligheter i kveld på meg for å si det sånn, men det er helt greit nå som jeg er syk – og må jo ta meg av Kikki ettersom det er hennes første nyttårsfeiring, med tanke på raketter. Jeg tror Kikki vil takle denne kvelden helt utmerket, men jeg synes hunder ALDRI skal være alene under fyrverkeriet uansett fordi det kan forandre seg og bare det at de er alene kan føre til at de senere kan påvirkes av det, vi menneskene er jo tross av alt klippen deres.

Jeg håper alle får en helt fantastisk og trygg nyttårsfeiring, tar en siste fest for i år og lukker 2017-boka med et skikkelig smell! 12 kapitler er nå straks lagt bak oss, jeg skal for øvrig bla litt opp i dem her på bloggen i neste uke for å minnes de fine tingene med dette året. Dans skjortene av dere, drikk Champagne og feir med måte uansett om det blir med eller uten alkohol. Håper at i 2018 slutter vi å bli krenket av absolutt alt, at Vålerenga kommer til cup-finalen, at jeg får startet min journalistiske karriere for fult, jeg finner et nytt sted å bo som jeg og hundene vil trives og at alle rundt meg holder seg friske og raske – både tobeinte og firbeinte♥

Med det ønsker jeg alle

E T   R I K T I G    G O D T   N Y T T   Å R   !

6 kommentarer

Siste innlegg