Leve av å skive utenom å ha vært på Paradise Hotel

Følg bloggen min på facebook HER.

Min drøm og store ambisjon her i livet er å kunne leve av og skrive, ta bilder og dele. Jeg synes det er kjempe gøy, spennende og ikke minst så er det viktig. Jeg er kanskje ikke verdens beste til å skrive, men jeg gjør meg forstått og formulerer meg godt – og det kan man komme langt med. Men hvor langt? Jeg har jo nå en bachelorgrad i journalistikk, mens jeg selv holder på som skiftleder på Max – og det trives jeg veldig godt med, men det er jo skriving jeg VIL drive med. Jeg skriver for meg selv på denne bloggen, og har for tiden under 100 lesere – altså ikke mange.

Ikke har jeg vært med på Paradise Hotel, jeg har ikke psykiske problemer eller et bekymringsverdig dårlig selvbilde, jeg er ikke rik eller har en luksuriøs livsstil(eller…?), jeg er ikke unormalt pen og tynn, jeg er ikke flink på sminke, jeg har ikke barn, trener ikke noe særlig, jeg har ingen trist bakgrunn, jeg har heller ingen kjendiskjæreste eller venn – eller en kjæreste at all, jeg har heller ingen fantastisk klesstil eller kan å synge. Så hvorfor skulle noen gidde å lese om livet mitt i en kjellerleilighet i Oslo, med to Frankse Bulldoger hvor jeg jobber 4/5 dager i uken på en burger-resturant, er unormalt opptatt av Norsk fotball til jente å være og har ingen annen stor hobby enn foto. Sikkert ikke så spennende. Hahaha virker litt selvmotsigende angående selvbilde det her, men hallo, jeg er ingen idiot heller.

Jeg skulle ønske jeg kjente noen her i Oslo som jeg kunne samarbeidet litt med i forhold til bloggbilder, for jeg orker ikke å ta en haug med oppstilte outfitbilder foran kameraet alene. For jeg skulle gjerne ha lagt ut noen outfit-innlegg, det kan jeg faktisk ikke huske sist jeg gjorde? På forrige bloggen kanskje. Er så mye jeg skulle gjort, hadde leiligheten “min” vært hvit i stedet for beige hadde det også hjulpet mye med tanke på bilder.

Poenget mitt er vell egentlig – eller jeg har vell egentlig ikke noe stort poeng med innlegget. Jeg har bare så enormt lyst til å skrive, og å nå ut til folk – for jeg vet jeg har mye bra på lager, men jeg må bare få det ut. Og når jeg har noe bra på gang, så når jeg ikke ut til folk uansett så det jeg ikke vet er hvordan jeg skal gjøre meg mer “attraktiv”?

Hva liker DU å lese om? Hva skal til for at DU leser en blogg? Hva synes DU er en god blogg? 

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

10 kommentarer

Siste innlegg