2018 har stått litt på pause

Følg bloggen min på facebook HER.

Nå begynner jeg heldigvis å bli bedre igjen etter influensaen som virkelig har satt det nye på vent for min del, og så måtte jeg jo selvfølgelig gjøre det glansnummeret å knivstikke meg selv få dager inn i det nye året også, les mer om det her. Veldig deilig å endelig føle meg levende igjen! Jeg har jo i tillegg følt meg som en dritt siden jul for jeg har vært helt bestikket med kviser i ansiktet, det har sikkert noe med influensaen å gjøre ettersom jeg oppdaget en hoven lymfeknute under en av den ved kjeve-leddet, så håper at nå som “infeksjonen” er på vei ut av kroppen at jeg endelig blir litt mer selfie-vennlig igjen.


·    N E W   Y E A R ,   N E W   L I F E   ·

Nå skal jeg uansett ikke klage mer, nå er det bare å se fremover og legge bak seg denne sykdomsuken. Jeg skulle jo starte det nye året så bra, men helt ærlig så fristet det lite med knekkebrød og vann den uken så de planene ble skrinlagt frem til i dag. Så nå er det andre boller – eller som jeg har sagt tidligere, ingen boller. I hvert fall ikke denne måneden. Nå er jeg nesten 3 uker barnefri så skal prøve å skrive inn litt trening i mellom slagene på jobb, unngå alkohol og godteri. Så får vi se hvor langt jeg kommer med det♥ 

DETTE TRENGER DU:
Blender/Stavmikser    ·    Frossne bær    ·    Banan 
Chiafrø    ·    Mager vaniljekesam/yoghurt 

Planen denne uken er å legge ut litt klær og diverse til salg på Tise-appen, i går brukte jeg flere timer på å rydde klesskapet for det så helt jævlig ut, jeg ville teste ut kroppen litt med tanke på influensaen og jeg ville finne litt som jeg eventuelt kunne selge. Legger ut eget innlegg når alt det er klart♥ Ellers så skal jeg på nyttårs-julebord med jobben i dag, gleder meg veldig til å se alle sammen igjen! Er jo snart 3 uker siden sist pga juleferie og sykdom så, og på fredag skal jeg møte venninnen min som studerer i LA for øyeblikket, gleder meg såå til å se henne igjen!

Hva er dine planer for denne uken?

6 kommentarer

Siste innlegg