Bra start på helgen

Følg bloggen min på facebook HER.


 

Skulle som sagt ut å spise med venninnen min i går, og vi falt på Friday’s! Enkelt og greit. Var så utrolig etterlengtet å se henne igjen, vi har det alltid så gøy og nå hadde vi naturligvis mye å snakke om. Om 4 måneder er hun hjemme for godt igjen, og det er jeg veldig glad for ♥ Vi er veldig like, men også veldig ullike – men vi passer så godt sammen, og når den andre er teit så sier vi det. Men maten var god, så det ble en vellykket dinner date.

·

Nå er det lørdag, og tror det blir en veldig rolig en for min del! Egentlig like greit, for jobber seks dager neste uke så er greit å hente meg inn så energien er på topp. Men har planer om å gå på butikken en gang, så da får jeg meg en liten tur i hvert fall! Er så utrolig heldig som har Jacobs ved meg, det er 2 av de butikkene i hele Oslo og de har et ekstremt bredt utvalg, bredere enn Meny. Jacobs er vell aller mest kjent for sin ferskvaredisk hvor de har helt utrolige mengder med oster, fisk og skalldyr, kjøtt og desserter. Er veldig dyrt der da, men til gjengjeld så inngår de også i Trumf-avtalen. 

Hva er dine planer for denne lørdagen?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg