Ukens spørsmål

Følg bloggen min på facebook HER.

·   Q U E S T I O N – T I M E   ·


Elsker pasta ♥ Svinekjøttdeig, kjøttdeigsaus, fullkornspasta toppet med parmesan!

Jeg får vell ca. aldri spørsmål her på bloggen – jeg vet ikke, er det et godt tegn på at jeg er tydelig? Jeg håper det.

Men dere skal vite at det er gøy når dere lurer på noe, og det hadde vært gøy å kunne ha et slikt innlegg i uken. Eller kanskje dere synes min blogg passer bedre med en spørsmålsrunde i ny og ne? Jeg vet ikke, men det finner jeg jo fort nok ut. Men lurer du på noe til neste ukens spørsmål så still de her, eller i de kommende innleggene i uken som kommer ♥


Nå skal jeg nyte kvelden videre med farmen og pastaen, jobber ettermiddag i morgen så trenger heldigvis ikke tenke på å legge meg tidlig. Er så utrolig glad i dag med tanke på nyheten jeg delte i forrige innlegg, så i dag spretter jeg…. Pepsi Max’en hahha! God søndag kveld alle sammen ♥

Lurer du på noe om meg, mitt liv, noe annet jeg har skrevet om tidligere eller noe generelt?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

2 kommentarer
    1. Har du et ønske om å bli vegetarianer, ettersom du er opptatt av dyrs rettigheter?
      Bruker du sminke som ikke er dyretestet, eller er du ikke opptatt av det?
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg