Ny uke, nye muligheter

Følg bloggen min på facebook HER.

Vi har allerede kommet til den tredje uken i 2018, og tiden den flyr. Som alltid. Litt over to harde arbeidsuker foran meg så er snart måneden over. 1/12. Hvor blir tiden av, den blir jo liksom litt borte når man sover, jobber og alt det der. Er så rart, plutselig er det en ny dag and repeat. Nå hørtes jeg filosofisk ut, hahha! 

I dag stod jeg endelig opp “tidlig”, lå å dro meg i 20 minutter, men er deilig å ha god tid før jeg skal ha noen timer på jobb! Trenger heldigvis ikke å reise før 13, og skal i følge planen være ferdig 20:30, deilig å få noen timer før man må legge seg igjen. Klarte aldri å sovne ordentlig i natt, vinden bråkte så fælt så føles egentlig som om jeg har sovet på utsiden av kroppen. 

Forresten så la Sophie Elise ut et utrolig flott innlegg i går som er et helt fantastisk tiltak og initiativ – hun samler alle leserne sine til en mulighet å stifte nye bekjentskaper ved å dele om seg selv og hvor man kan kontakte dem. Kanskje man finner en ny venn, eller blir Sophie Elises neste bestevenn? Jeg la i hvert fall igjen en kommentar. Jeg er ikke ensom, men hvorfor ikke? Er så mye fantastiske mennesker der ute, kanskje finner jeg min nye bestevenn over Sophie Elises kommentarfelt? Kanskje ingen kontakter meg, men det er helt okei – for jeg har jo venner. Jeg er ikke ensom. Jeg er bare “foreveralone” som jeg liker å kalle det nå som så mange venninner har begynt å etablere seg, hahah! Neida, fra spøk til alvor så tenker jeg – hva har jeg å tape? 


Uansett, god mandag alle sammen ♥

Hva er dine planer for uken? / Noe du lurer på til “ukens spørsmål”? 

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

10 kommentarer

Siste innlegg