Thirty questions

Følg bloggen min på facebook HER.

·   3 0   S P Ø R S M Å L   ·

1. Hvor gammel er du? Jeg er 22 år, fyller 23 2. August

2. Hvor høy er du? Jeg er 163 centimeter. 

3. Stjernetegn? Jeg er tyren. 

4. Når står du opp i hverdagen? Alt avhenger av om jeg har hundene og om/når jeg jobber. Jeg står ikke opp 8 om jeg ikke må, er virkelig ikke en morgenperson.

5. Og i helgene? Har jeg frihelg er det sjeldent før 12, hundene – spesielt Damon er heller ikke så interessert i å stå opp tidlig uansett.

6. Favorittsang akkurat nå? Jeg har jo det siste året vært helt fortapt i Shawn Mendes, så kanskje Stiches eller Roses

7. Har du tatoveringer? Ja, flere – tenker å lage eget innlegg om dem senere!

8. Hva var det siste du spiste? Ostesmørbrød, haha.

9. Hva var det siste du drakk? Vann

10. En hemmelighet om deg? Jeg har aldri hatt sex med en totalt fremmed.

11. Har du noen gang vært forelsket? Ja.

12. Hvilken farge har du på tannbørsten din? Den er lilla!

13. Hva hører du på akkurat nå? Homeland surrer i bakgrunnen.

14. Er det noen du savner? Damon og Kikki, herreguuuuud som jeg savner de nå

15. Favoritt quote? “The worst day of loving someone is the day you lose them”. Det er faktisk mest hentydet til hundene, og vet at den dagen de er borte så vil jeg kjenne en smerte jeg aldri har opplevd før og som kan sammenlignes med noe. Og ja, quoten er selvfølgelig hentet fra The Vampire Diaries.

16. Høy eller lav musikk? Kommer an på anledningen, mooden og alt egentlig. Men sjeldent jeg hører på veldig høy musikk her hjemme når jeg slapper av foran Macen.

17. Hvor drar du når du er trist? Som regel så er jeg hjemme, ikke så glad i å vise sårbarhet foran andre. 

18. Favorittfarge? Navy, svart, hvitt og grått. Også blirr veldig glad i dype farger som rød og grønn.

19. Hvem snakket du med sist? Mamma 

20. Hva ønsker du deg mest akkurat nå? Jeg ønsker meg å få til noe, bli noe og tjene penger på det jeg elsker – skrive og ta bilder. 

21. Hva var det siste du kjøpte? Utenom mat? Jo det var jo Victorinox kniven jeg stakk meg selv i legge med…. Haha

22. Hva står det på den siste SMS’en du sendte? “Han spør oss hver gang vi møtes om vi trenger hjelp med noe! Så snilt.” to the dog-daddy

23. Hva skal du gjøre til helgen? Jeg skal *trommevirvel* .. jobbe – men det blir nok gøy!♥

24. Drømmereisemål? LA

25. Hvordan er du som venn? Jeg tar liten plass, er utadvendt, sier hva jeg mener, er blid og prøver å være morsom.

26. Hva kan holde deg våken om natta? Tanker om alt mulig rart fra hva jeg kan blogge om, søsteren min sin konfirmasjon til noe jeg må huske å fortelle mamma om. Eller tanker om hundene, hundenes adferd osv.

27. Hvem i Kardashian-klanen er du? Khloe kanskje? Banner mye, sier ting akkurat som det er og finner seg ikke i dritt. Men Kylie er favoritten da, haha.

28. Hvilken TV-serie følger du med på nå? Grey’s Anatomy, KUWTK, Homeland, The Originals – så liker jeg jo selvfølgelig The Vampire Diaries ekstremt godt, Sons Of Anarchy, Pretty Little Liars og The Sopranos også.

29. Hvilken bok leste du sist? Teller Kim Kardashians selfie-bok? Hehe neida, en bok jeg kjøpte i Kraków “After Auschwitz” av Eva Schloss 

30. Hva skal du gjøre når du er ferdig med dette innlegget? Jeg skal gjøre meg klar for en arbeidsdag

Morsomt med slike innlegg?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

8 kommentarer

Siste innlegg