De fineste øyeblikkene i 2017

Følg bloggen min på facebook HER.

2017 var definitivt et turbulent år, men på tross av det var det så enormt mye finte ting som skjedde dette året! 

·   Damon ble 2 år   ·


05. Februar fylte Damon 2 år. Jeg elsker han høyere enn alt på denne jorden, han er noe helt spesielt for meg. Han er det første jeg har klart her i voksenlivet, han har vist meg hva livet har å by på av oppturer, nedturer, utfordringer, gleder, sorger, frustrasjoner og familie. Det har alltid føltes for meg som han var min egen, en morskjærlighet jeg ikke kan beskrive. De fineste minnene jeg har her i livet har han vært en del av, og den lykkeligste dagen i mitt liv var da du satt i fanget mitt i bilen på veien hjem 1. April i påsken 2015.

·   Påskeferien   ·


Påskeferien var helt AWESOME! Startet først med å jobbe noen dager før jeg reiste hjemover for å ha en 3-dagers på fylla med bestevenninnen min, men det ble til en 4-dagers og jeg var helt kjørt. Men tidenes morsomste påske ever!

·  Ariana Grande konserten i Telenor Arena   ·​

Kristine Larsen sitt bilde.
Jeg var på konserten sammen med en god venninne, og vi koste oss sååå! Konserten var utrolig bra, kan ikke få beskrevet det nok.

·   17. Mai   ·​

Kristine Larsen sitt bilde.
Hadde en veldig fin 17. Mai-feiring med mange gode venner! Koste meg så utrolig mye hele dagen! Og var så utrolig gøy at bunaden satt mye penere enn året før, det er ikke før du får på deg en bunad du skjønner hvor mye du har gått ned.

·   Fullførte bacheloren   ·


Så utrolig stolt av meg selv for å ha klart det. Jeg leverte en oppgave jeg var stolt av, og er på tross av at karakteren ble ALT annet enn forventet – altså veldig dårlig. Men jeg går med hodet hevet, for hey jeg har en bachelor og en fantastisk referanse fra tiden min hos VIXEN – så tror jeg skal klare meg uansett.

·   Festligheter   ·

I 2017 ble det en del festligheter, uten tvil! Og det var så utrolig gøy! Var også noen turer i Sofienbergsparken her i Oslo, og det er helt nyyyydelig på sommeren.

·   Fotballkamper   ·​



Hva skal jeg si? Jeg elsker jo å følge det laget mitt, fått så enormt mange vennskap ut av det og så utrolig mange fine minner. Har ikke ord, de siste 5 årene har vært et eventyr, møtt så mange bra mennesker jeg håper jeg får ha i livet mitt i mange år til. Men ble mye morsomt i år både hjemme – og borte, var med til Skien og Trondheim på tur og begge turene var helt magiske! Så utrolig gøy å få være med på dette♥

·   Fikk jobb hos Max   ·

Takket være en jeg jobbet med på 7/11 for noen år siden så fikk jeg meg jobb på Max, hvor jeg trives veldig godt, utvikler meg ekstremt mye på kort tid og fått utvikle meg som leder. Veldig takknemlig for muligheten og at jeg har en jobb å gå til.

·   Vi fikk Kikki   ·


Kristine Larsen sitt bilde.
Etter jeg passet Damon sin bestevenninne (hunden til min venninne) så fikk jeg virkelig lysst til å gi Damon en søster, fordi jeg så hvor godt han hadde av det og hvor mye han utviklet seg bare på den uken. Så jeg kikket rundt og kom over en kennel som Damons oppdretter kjenner til, så da valgte vi å bli forvert for Kikki etter at vi reiste å besøkte henne med Damon for å se hvordan det gikk. Beste valget jeg har tatt i 2017.

·   Bursdags-helgen min   ·

Wow den ble helt magisk, beste bursdagen noen gang! Spesielt feiringen jeg hadde her i leiligheten med en god bunke venner, hvor min fineste Tine reiste helt i fra Mo i Rana med sin venninne for å feire meg. Det er det fineste noen noen gang har gjort for meg, forguder den jenta så høyt ♥ Kom så mange overraskelser på den kvelden så var helt fantstisk. Hele helgen var helt utrolig fin, for feiret jo dagen etter med fotball-vennene mine også ♥

·   Babyshower   ·


Min gode venninne fikk sin etterlengtede babyshower ♥ Var så koselig og hun fikk så mye fint! Noen uer senere kom den fine gutten hennes til verden!

·   Vålerenga fikk sin egen stadion   ·

Kristine Larsen sitt bilde.
Det var jo en milepæl i Vålerengas historie etter å ha eksistert som klubb i 104 år! Stort øyeblikk som jeg er glad jeg kan si jeg deltok på.

·   Lederkurs i Stockholm   ·





Etter bare noen få måneder i ny jobb dro jeg til Stockholm på Max-skolen som holder et internt lederkurs, men som er stort sett veldig generelt. Veldig fint kurs jeg er veldig glad jeg kan ta med meg videre i livet, og som har gjort meg til en forhåpentligvis god leder – eller at jeg blir det.


I Stockholm fikk jeg også et gjensyn med min vakreste tremenning Linn♥

·   Første gangen i Trondheim   ·


Dro for første gang på tur til Trondheim, aldri vært der før! Så da var det perfekt med en skikkelig fotball-tur! Storkoste meg fra flyplassen til jeg tok bussen hjemover. Fylla, god mat, godt selskap og dårlig fotball – kan det bli bedre? hehehe.

·   NOAHs fakkeltog mot pels   ·



For tredje gang gikk jeg i fakkeltoget mot pels, en så utrolig viktig sak. Les mer om mitt syn på saken under kategorien “Nære hjertet”

·   En helg med min gode venninne og sønnen hennes   ·




En av mine beste venner igjennom mange år kom med sønnen sin på besøk, var en veldig fin helg og vi fikk faktisk anledning til å ha det gøy den helgen også da “vi” fikk barnevakt♥ Besøkte “Jul i Vinterland” og storkoste oss der, Kikki var også med så hun fikk en ekstremt fin sosialiserings-trening.

·   Hjem til jul   ·







Borddekking by me


Så reiste jeg jo hjem til jul og hadde en veldig fin og avslappende julefeire, på tross at jeg dro på meg influensa så nyttårsfeiringen ikke ble helt som planlagt – spesielt siden bestevenninnen min også hadde influensa. Kikki var med og fyrverkeri-opplevelsen gikk som en drøm, stolt mamma som gikk inn i det nye året med to av de fineste jentene hun vet om.

Hva var dine beste øyeblikk i 2017?

10 kommentarer

Siste innlegg