Ukens spørsmål – Vil jeg bli vegetarianer? Hva er min største drøm?

Følg bloggen min på facebook HER.

·   Q U E S T I O N S   O F   T H E   W E E K   ·

Hva er din største drøm?

Min største drøm er å få det livet jeg ønsker♥ Jeg ønsker jo å leve av å skrive, helst som journalist og redaktør for eget nettmagasin. Jeg håper jo få hele pakken av det – pressemøter, reiser, møte spennende folk og høre spennende historier, ta flotte bilder og få helt ubeskrivelige opplevelser igjennom jobb. Jeg håper jo også at jeg finner meg en å dele livet mitt med som ønsker mye av det samme som jeg, ønsker å leve et liv uten barn og ønsker å leve et liv MED hunder. Håper jeg vil for alltid bo i Oslo, men helst at jeg vil få en økonomi en gang så jeg kan kjøpe. Jeg ønsker ikke å bo i noe tort hjem hvor jeg må ta vare på en svær hage og et stor hus, maks en tomannsbolig eller en større leilighet – en liten hageflekk å lufte hundene på er det meste jeg trenger, så krever ikke så mye! En enkel men fin drøm, tenker jeg.

Har du et ønske om å bli vegetarianer, ettersom du er opptatt av dyrs rettigheter?

Jeg har uten tvil et ønske om å bli det. Jeg er dessverre EKSTREMT kresen på mat, og har ikke en stabil nok økonomi til å bli det nå. Men jeg som mange flere har redusert kjøttinntaket, det er i det minste en start i hvert fall. Spiser for øvrig ikke gåselever, lam/sau og svært sjeldent kylling. Spiser ikke ofte kalkun heller, men oftere enn kylling. Så jeg ønsker helt klart å bli det en dag – mest for dyrene, men også for miljøet og meg selv♥

Bruker du sminke som ikke er dyretestet, eller er du ikke opptatt av det?

Nei jeg bruker ikke dyretestet sminke! Jeg er ekstremt opptatt av dette. Eneste er at jeg bruker Marc Jacobs sin parfyme, den er ikke 100% vegansk, men den er i hvert fall ikke testet på dyr. Jeg bruker ellers aldri pels, har svært få plagg med ull, kun et par sko med noen skinndetaljer på –  ellers er det lite produkter i mitt hjem som stammer fra dyr, utenom mat. 


Var forresten helt nydelig at solen skinte litt i dag så jeg kunne dra på meg solbrillene, elsker disse her som jeg kjøpte i sommer på Urban! 

Ellers så har jeg fått skikkelig tørrhoste nå, så elsker livet! Men ble heldigvis noen mindre timer på jobb i helga så jeg slapp å slite meg helt ut<3 Er så godt med snille kolleger! I dag var det helt kaos så er ganske sliten nå kan man si, så nå skal jeg slappe av med hjemmelaget gryte a lá Kristine og Farmen Kjendis! God søndag ♥


Noe du lurer på til neste “Ukens spørsmål”? 

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

10 kommentarer

Siste innlegg