My TISE wants

Følg bloggen min på facebook HER.

Et av mine mål for 2018 er virkelig å kjøpe mer brukt, spesielt litt dyrere ting og ting jeg virkelig vil ha. Ikke alltid det er vits å kjøpe den nyeste Adidas genseren, for om 3 måneder selger noen den for halv pris fordi de ikke likte den allikevel. Så why not? Mer miljøvennlig er det også! 

“Tise” er altså en app, last den ned og finn dine favoritter – eller selg dine skatter!

Jeg vet jeg har sagt at jeg selv skal legge ut på Tise, og det skal jeg – men så slo forkjølelsen meg midt i trynet, igjen, så ja here I am. Men det kommer♥

 

Wow, så mye fint folk selger! Skal uten tvil prøve å få tak i noe av dette etter hvert! Utrolig hvor mye omtrent ubrukt man får til en utrolig redusert pris. 

Flere som bruker Tise/Shpock/Finn for å finne nye-gamle skatter?

12 kommentarer

Siste innlegg