Hvordan går det etter knivstikkingen?

Følg bloggen min på facebook HER.

NB! Brutale bilder.

Ja dere husker vell sikkert at jeg stakk meg selv i leggen med kniv på vei hjem fra handling for noen uker siden? Vell, det gror da. Og klør veldig, spesielt der plasteret har vært ettersom jeg reagerer en del på plaster-lim. Ellers så gror det relativt pent, men det vil nok bli et arr tenker jeg – men så skal jeg jo uansett tatovere begge bena mine så det er egentlig det minste problemet. Ville bare oppdatere dere egentlig på det, det gjør fortsatt litt vondt å trykke på “såret” ellers er det tipp topp. Innlegget om “ulykken kan dere lese her.


FORRESTEN – LURER DU PÅ NOE TIL “UKENS SPØRSMÅL” SÅ KAN DERE STILLE SPØRSMÅL HELE UKEN ♥ ↓

Flere som har vært litt uheldige i år?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

10 kommentarer
    1. Hva i all verden er problemet til personen over her?? Du skriver jo tydelig at du selv stakk deg og at det er i LEGGEN. For en idiot.
      Så uansett forferdelig vondt ut! Bra det gror fint <3

    2. anettelinneaa: Hahaha hadde jo vært en fordel om de i hvert fall leste innlegget da, og så på bildene – for ser jo veeeeldig godtat det ikke er en arm! hahah

      Nei var virkelig ikke godt 🙁 Heldigvis ja, takk for omtanken!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg