Work for the weekend

Følg bloggen min på facebook HER.


Fikk ikke mamma en fin julegave?

God fredag alle sammen! Var så utrooolig deilig med tidlig helg etter at jeg jobbet natt til i går, nattevakten gikk veldig bra så gikk inn i helgen med stil. Jeg tok meg en dag fri fra bloggen i går, fordi jeg fortjener det? Haha. Torsdagen min var faktisk helt grusom, jeg startet dagen på verst tenkelig vis og da blir jo mooden for hele dagen totalt ødelagt. Heldigvis lå bestevenninnen min over i går natt så hun lå smilende ute i stuen på sofaen da jeg klarte å komme meg opp, så godt å ha gode venner som stiller opp! 2018 is treating me well, som vanlig. Jeg vet ikke hva jeg gjorde galt i 2017 for å fortjente alt hva 2018 har bydd på hittil, men jeg er sterk så bring it on! Ellers så var det positivt at jeg kom meg til Toten og satt på med en kompis da, så det var hyggelig ♥

Faen så mye negativt på bloggen i det siste, men vært så mye dritt – men håper at jeg er flink til å setter lys på det når ting er veldig fint uansett! I dag er en ny dag med nye muligheter. Jeg våknet opp på mitt “gamle” pikerom og heldigvis med en bedre start på dagen. I kveld skal jeg ut å spise med familien før jeg reiser inn igjen til Oslo på formiddagen i morgen, skal nemlig i en god venninnes bursdag på kvelden så håper det blir en bra kveld! Håper alle får en super helg♥

Hva er dine planer for helgen?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg