Det beste med å bo alene

Følg bloggen min på facebook HER.

Nå har jeg bodd alene i godt over ett år, og jeg elsker det! Trives så godt alene, er så deilig å få ro når jeg kommer hjem etter å ha vært med folk konstant i 8 timer på jobb f.eks. Tror at hvis jeg skal ende opp med å flytte sammen med en noen igjen må han være veeeeldig spesiell, hahaha ♥

·

· Jeg har en 1.80 seng HELT for meg selv – med mindre hundene sover med meg da, hehhehe

· Gå i undertøyet om jeg vil!

· Jeg slipper å plages med andres rot – er det rotete er det kun meg selv jeg har å skylde på.

· Jeg kan stå opp/legge meg akkurat når jeg vil utenom å plage noen, eller bli plaget.

· Dusje akkurat når jeg vil.

· Jeg lærer meg mer om hundene mine, kommer meg ut og må ta ansvar når jeg har dem her.

· Jeg slipper masing og kan gjøre akkurat hva jeg vil – når jeg vil.

· Jeg kommer meg ut – må jeg på butikken, ja da kan jeg ikke bare få noen andre til å gå for meg. Har brukt Meny sin levering en gang, og det var fordi jeg trengte enormt mye varer akkurat da.

· Jeg ene og alene bestemmer hva jeg skal spise til middag.

· Innrede hjemmet mitt akkurat slik jeg ønsker det .

· Bestemme temperaturen og belysningen i rommet!

· Jeg kan se på den serien jeg vil ♥♥♥♥ Jeg som er avhengig av å se The Vampire Diaries med jevne mellomrom så er det nok veeeldig greit.

Foto: Arkiv

Hva synes du er det beste med å bo alene, om du bor alene?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

16 kommentarer

Siste innlegg