The babies are home

Følg bloggen min på facebook HER.

·   M O N D A Y   ·

Tenk at januar allerede snart er over? Det har gått så fort, men allikevel så sakte – jeg har vært mye syk og det har skjedd litt kjipe ting denne måneden. Håper virkelig dette ene kapitelet av 12 dette året er det eneste som blir såååå rævva. Veldig klar for en ny start i februar♥

Var en utrolig glede å komme hjem fra nattevakt i dag tidlig, da to stk grisunger var ekstremt glade for å se mammaen sin igjen! Nå ligger de egentlig bare og sover etter frokosten, for gikk tur da jeg kom hjem i dag tidlig. Tror de er slitne etter helga ettersom de var med pappaen sin på hyttetur, ellers så er de veldig slitne alltid når jeg får dem igjen fordi de har nok veldig behov for å slappe av rundt meg. Så blir vell et par småturer før jeg må på nattevakt nummer 2/3, jeg skal ha et par dager fri før det er duket for jobbehelg. Jeg selv fikk ikke sovet for mye i dag, for gikk som sagt en runde med de når jeg kom hjem, dusjet og fikk egentlig ikke sove med en gang, og måtte opp i god tid så jeg faktisk får noen timer med hundene før jeg må på jobb igjen. Sånn er det, heldigvis ikke så ofte de er her når jeg jobber natt, men slik måtte det bli nå! 

Hva er dine planer for dagen?

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg