Oppskrift

Følg bloggen min på facebook HER.

·   H J E M M E L A G E T   P Y T T    I   P A N N E   ·



·   DETTE TRENGER DU   · 
· 2 grillpølser/ 1 kjøttpølse   ·   1 vårløk   ·   En lite neve bacon   ·    Mais
Poteter – jeg foretrekker mandelpoteter   ·   Pepper   ·   Ketsjup    ·   Grillkrydder    ·   Olivenolje

Du kan selvfølgelig også ta opp i det du måtte ønske som løk, ost og lignende. Dette holder til 1 person.

0. Først så koker man potetene og lar de avkjøles før de kuttes opp   ·    1. Jeg freser først potetbitene i olivenolje med grillkrydder for at de skal smake en del   ·    2. Så tar jeg pølsebitene oppi når potetene begynner å bli bedre stekt, jeg skrur også ned varmen litt for at potetene ikke skal bli svidde.

3. Så tar jeg baconterningene oppi når pølsebitene har begynt å bli stekt   ·    4. Mot slutten tar jeg opp i maisen, dette er fordi den ikke skal bli svidd   ·    5. Til slutt så lar jeg vårløken surre en liten stund oppi før retten er ferdig, stekes den for lenge blir den brunaktig i fargen eller svidd så da ser det ikke så delikat ut

VOILA! Utrolig enkel og god rett, og absolutt ikke den dyreste da alle disse produktene kommer med flere så det holder til flere og andre måltider. Vil tro denne er også kjekk å varme opp igjen på jobb også.


Jeg topper også denne pytt i pannen med ketsjup og pepper – LOVE IT!

Jeg prøvde ut denne retten på eget initiativ tidligere i høst, og den falt virkelig i smak. Jeg selv er jo veldig kresen på mat og HATER løkbiter så for min del er det uaktuelt å prøve ut de ferdige blandingene i frysedisken. Når man lager den slik så er det jo heller ikke den mest usunne retten heller – men alt er jo relativt.

Bon Appétit


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

16 kommentarer

Siste innlegg