Black and gold

Følg bloggen min på facebook HER.

·   S T A Y   G O L D   ·

Fikk jo denne velvet vesken av mamma før jul, og har sårt vært på leting etter et kult belte med litt større spenne enn selve beltet – og H&m leverte virkelig, beltet koster kun 95,- kjempebillig, fint og feminint. Liker virkelig denne kombinasjonen, og ser helt amazing ut til partyantrekkene jeg har i hvert fall. Man må ikke bruke 3000 på et nydelig belte dere ;D Selv om Gucci sine belter er kjempe fine er jeg redd det blir på grensen til litt for mainstream for min smak. Jeg har egentlig aldri vært noe særlig fan av å gå med belter, men har det siste halve året virkelig begynt å like det mer og mer, men har ventet på å finne det “perfekte”.

Hva synes du om trenden med å bruke belte?

 


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

2 kommentarer
    1. Jeg er ikke helt inne på den beltetrenden. Eller trender generelt hehehe. Men det var kjempe fint, of når jeg kjøper klær / tilbehør, er det sjeldent det er dyre merker 🙂

    2. Maiken: tatt meg litt tid og, aldri likt å bruke det men fant ut at jeg skulle se om jeg fant noen jeg liker at all! Smart tankegang, jeg har mye dyre klær- men faktisk kjøpt det meste på salg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg