Bra avslutning på helgen

Følg bloggen min på facebook HER.

 

Det har vært så utrolig deilig med helg og et par dager fri før jeg skal inn i en laaang arbeidsuke – var helt nødvendig må jeg si. Det har også vært kjempe koselig med familiebesøk i helgen! I går hadde vi noen timer i sentrum sammen, tok med de på Max så mamma fikk smakt maten der i fra en gang pluss det ble jo litt shopping. Jeg skulle jo ikke kjøpe så mye helt nytt i år, men jeg måtte når jeg kom over den genseren til den utrolig bra prisen. På kvelden ble det fondue og OL – perfeeekt. Det ble ingen medalje i slopestyle for herrer, men da får jeg håpe damene leverer når enn det blir – kvalifiseringen i dag tidlig for dem ble jo avlyst og utsatt…  Så klarte jeg jo også å skli ned trappen min her utenfor i natt når jeg hadde luftet hundene, hahha! 

I dag er det jo morsdag og fastelavns så i dag har vi kost oss med boller til frokost og hjemmelaget burger a´la Kristine! Mamma kjøpte tulipaner til meg i går som morsdagsgave – for jeg er jo litt mamma sant? Heheh! Gaven til henne er oss, neida joda hahah. Nå skal jeg tilbringe kvelden i sentrum med litt fotball, øl og hyggelig selskap så det blir nok en meeer enn bra nok avslutning på uken!

Hvordan har helgen din vært?

10 kommentarer

Siste innlegg