Føler meg heldig

Følg bloggen min på facebook HER.


·   L I F E   G O E S   ON   I F   Y O U ‘ R E   O N E   O F   T H E   L U C K Y   O N E S   ·     

Så mange grunner til å føle meg heldig – i går skinte solen så utrolig over Oslo, og humøret steg med en gang. Denne byen er virkelig noe for seg selv i solskinn. Fikk til og med meg litt sol på tur med hundene etter jobb, så derfor jeg fikk de to nydelige bildene fra en liten “park” like ved meg. Helt nydelig her oppe, og der jeg ofte tar bilder sammen med hundene.

Føler meg så heldig fordi jeg har de to beste hundene i verden, og at de gir meg så utrolig mye glede, motivasjon og støtte. Føler meg heldig fordi jeg har så utrolig gode venner, og den siste tiden har de virkelig vist seg fra sine beste sider. Utrolig godt å kjenne på dette etter at januar var dritkjip på mange måter. Veldig takknemlig. Jeg får hele tiden nye relasjoner, på jobb og utenom. Utrolig gøy! 

Jeg føler meg også heldig fordi jeg har så mye gøy å se i mot dette året, så tror virkelig at dette kan bli mitt år om det fortsetter slik. Det skjer veldig mye hele tiden nå, så er veldig spent på hvor jeg er om et halvt år med tanke på at jeg må finne nytt hjem, om jeg har kommet i gang med det journalistiske og hvordan livet mitt ellers er.

Føler meg så heldig som har en snill familie som stiller opp, mamma kjøpte blomster når jeg sa jeg “trengte” litt liv i hjemmet. Familien kaster seg rundt for å hjelpe meg med å finne ny bolig i løpet av året, de hjelper til med hundene og ikke minst hjelper meg med ting ellers. Er veldig glad for at de har muligheten til det, og ønsker det. 

Føler meg heldig som lever ut barndomsdrømmen min med å skape meg en fremtid her i Oslo. Føler meg så heldig for at jeg gang på gang har klart å skaffe meg jobb, for jobbmarkedet i Oslo kan også være tøft. Føler meg heldig som får utvikle mine ledererfaringer som vil være gull verdt i arbeidslivet. Føler meg heldig som får skrive og at andre gidder å lese det og se på bildene deler – jeg elsker å dele faktisk, på torr av at jeg er en veldig privat person.

Ikke alle er like heldige som meg og føler at de er heldige, og mange føler seg heldige for mindre. Og jeg har lite å føle meg uheldig for, og jeg har det ekstremt bra på tross av at jeg som alle andre har kjipe tider i blant. Men det er vell en del av å være menneske, er det ikke?

Føler du deg heldig?♥


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

6 kommentarer
    1. Nydelige bilder og nydelig skrevet! 🙂 føler meg så heldig som har fast jobb, snill familie, god kjæreste og at jeg rett og slett har det bra!

    2. Så fint innlegg. Viktig å verdsette de positive tingene i livet sitt 🙂 Jeg føler meg heldig som snart er ferdigutdannet og har mulighet til å holde på med det jeg synes er mest interessant og spennende 🙂 Og at jeg har en familie som gir meg trygghet, støtte og kjærlighet, og at jeg har gode og trygge venner i livet mitt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg