Blue monday

Følg bloggen min på facebook HER.

For en kjip mandag. Sovet så uendelig lenge i dag for var jo helt ødelagt i går etter en lang jobbuke med ekstremt lite søvn etterfulgt av en rimelig fuktig lørdag, pluss at jeg sover alltid lite etter fylla, men tok igjen litt søvn i går kveld kan man jo si. Sovnet igjen rundt 6 i dag tidlig, men det er egentlig greit for har igjen 4 nattevakter denne uken så er greit at døgnrytmen fortsatt er slik den skal. Men problemet er jo at da sover man bort hele dagen og det er få timer igjen til jeg må reise på jobb, for begynner 19 når jeg jobber natt på ukedager.

Ellers så går jeg glipp av ALT i dag føler jeg, Eliteserien startet i helgen og Vålerenga spiller sin første kamp i Kristiansund og får jo selvfølgelig ikke sett kampen… Ei heller Pærra premieren ettersom jeg jobber natt i kveld. Alle seriene jeg liker har jeg sett ferdig. Jeg må sove alene og det er 7 dager igjen til hundene ENDELIG kommer hjem. Været ute er grått og trist. Må selvfølgelig gjøre litt “comeback” med et skikkelig klage-innlegg ♥

Er din mandag værre enn min?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg