Måneden som gikk

Følg bloggen min på facebook HER.

Bedre sent enn aldri♥

·   F E B R U A R Y   ·


· MÅNEDENS BILDE ·
Synes det bildet ble kult, haha! Buksen på bildet kjøpte jeg på Tise for 400,- En overtrekksbukse, var perfekt å ha i Kollen i hvert fall.


· MÅNEDENS ANTREKK ·
Jeg kjøpte jo ett nytt sett i fra Ellesse, og jeg er såååå fornøyd. Ender nok med å spare det til en bortekamp i Kristiansand i april, men wow love iiit.


· MÅNEDENS OPPTUR ·
Det var uten tvil at solen endelig begynte å titte skikkelig frem, det begynte å bli lyst på morgenen og dagene ble generelt lengre. Det gjør noe med en når det er lyst ute. Var utrolig gøy med vinter-OL igjen også!

· MÅNEDENS SANG ·
Kendrick Lamar – Black Panther

· MÅNEDENS NEDTUR·
Månedens nedtur var at blogge ble nedprioritert pga. jobb og at jeg begynte å bli ekstremt mye mer sosial. Utrolig kjipt, men slik blir det i blant. 


· MÅNEDENS HØYDEPUNKT ·
Høydepunktet i Februar var uten tvil alle de morsomme kveldene jeg hadde ute med venner, så mye gøy! Var jo også i 30års-lag til en god kompis også, en utrolig hyggelig gest å være ønsket på en slik fest med familie og nære venner. Settes stor pris på! Ellers var det også et fint besøk av familien min og Lene.

· MÅNEDENS QUOTE ·
?I think it?s very healthy to spend time alone. You know how to be alone and not be defined by another person?.

· MÅNEDENS SERIE ·

Guilty pleasure.


· MÅNEDENS INNLEGG ·
Det må nok uten tvil bli min “hyllest”/fortelling om 3 år med den beste hunden i hele verden, min kjære godeste Damon. Det har som skrevet vært en reise igjennom himmel og helvete. Blod, svette og tårer. Men aller mest glede og en ubetinget kjærlighet for min vakreste skatt, klippen i mitt liv. Det var ekstremt tøft å skrive innlegget, og ikke minst dele det med “hele verden” da det er et utrolig følsomt og sårt punkt. Men det viser også hvor mulig det er å gjøre endringer, hvor mye et dyreliv er verdt og hvor mye man klarer om man går inn for det.

Les “livet er ikke alltid perfekt” her.

· OPPSUMMERING ·

Februar var virkelig M Y E bedre enn måneden før, jeg så veldig mørkt på det nye året når januar var så utrolig dritt. Februar var helt amazing, spist mye ute, koselige kvelder, vært mye med venner, hatt en del besøk og egentlig bare hatt det veldig bra. Jobbet en del, hadde hundene litt før de måtte “forlate” mammaen sin igjen – co-parenting life… Lite å utsette på måneden egentlig, som gjenspeiler i mitt fravær.

Hvordan var din februar?
 


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

7 kommentarer

Siste innlegg