Oh hello there

Følg bloggen min på facebook HER.


S O M E T I M E S ,   Y O U   N E E D   T O   S T E P   O U T S I D E ,   G E T   S O M E   A I R ,   A N D  
R E M I N D   Y O U R S E L F   O F   W H O   Y O U   A R E   A N D   W H O   Y O U   W A N T   T O   B E .

 

Woow… snart 2 måneder sien jeg har lastet opp noe her. Har skjedd så enormt mye den siste tiden, ikke at det er en unnskyldning. Man har alltid tid til det man vil prioritere, og ja skrivingen har ikke blitt prioritert den siste tiden. Jeg har tenkt mye på at jeg har ønsket å skrive, men man må jo gjerne ha noe å skrive om? Og livet mitt har stort sett bestått av jobb, hundene og festing de siste månedene – så dermed ikke så mye produktivt å skrive om. Fremover så skjer det en del spennende, og alltid mot høsten så føler jeg alltid at jeg har mer på hjertet – don’t know why. 


Foto: Kristine Larsen

Jeg skal i hvert fall sakte men sikkert komme tilbake til bloggingen for fult, så håper masse gode ideer bare renner inn etter hvert. Har også begynt å jobbe natt igjen nå, så blir noen gåturer hjem på natten i uken fremover, håper at i soloppgangen så vil jeg få litt ny inspirasjon ♥ 

Føles godt å være tilbake! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg