Sunny yesterday

Følg bloggen min på facebook HER.


Adidas fra topp til tå – akkurat slik jeg liker det ♥

Ô ,   S U N L I G H T !   T H E   M O S T   P R E C I O U  S   G O L D   T O   B E   F O U N D   O N   E A R T H

For en nydelig formiddag/ettermiddag i går, før det skyet til og det startet å tordne. Fikk sittet litt i sola med Kikki og en deilig salat, på tross av at jeg sov til “ganske sent” pga. nattevakt. Herlig å kunne utnytte dagene slik også fikk jeg jo tatt noen bilder også. Må nok få ordnet meg et kamerastativ, helt håpløst å ha kameraet i takrennen, haha.

Hvis noen skulle lure, Kikki har løpetid igjen så derfor er det bare hun som er hos meg for tiden. I går stakkars så var Damon hos dyrlegen fordi han har fått noen utvekster under ene poten :- ( synes så synd på han, og river i mammahjertet at jeg ikke var der med han.

I dag skal jeg feire bursdagen til en kompis, så rekker ikke blogge mer i dag så vi høres nok i morgen♥ Er utrolig trøtt, så håper jeg er smart nok til å reise hjem i normal tid i natt. Blir godt med en ferie-helg nå kjenner jeg.

Flere som  nyter finværet for tiden?

9 kommentarer

Siste innlegg