Change is around the corner

Følg bloggen min på facebook HER.


Arkivbilde av Damon i fra da vi flyttet i fra vårt første Oslo-hjem på Haugerud. Tror jeg aldri vil føle meg så hjemme noe sted som der, det er der jeg virkelig følte at jeg vokste som menneske og fant meg selv.

·   N E W   H O M E   ·

Dere vet jo hvordan jeg har stresset denne våren etter å finne et nytt hjem? 1. august flytter jeg til denne, litt mindre leiligheten på Storo/Grefsen. Gleder meg veldig mye! Blir veldig deilig å komme til en litt mer sentral del av byen, hvor nattbussene går på hverdag, det er oppvaskmaskin på kjøkkenet og jeg forhåpentligvis vil ha litt mer ro rundt meg. JA her jeg bor har det vært veldig mye støy fra de som bor over (og utvendig) – både sommer og vinter, uten at jeg vil gå nærmere inn på det. 

Forandring fryder sies det, og det tror jeg det virkelig vil gjøre nå. Det blir mye forandringer, kjøpt inn en del nytt – tepper, puter osv. i tillegg til at jeg har kjøpt en ny sofa (tenkte jeg kunne lage et eget innlegg med alt jeg har kjøpt til den nye leiligheten)! Gleder meg til å gjøre det stedet til mitt eget, og at teppegulvet skal bort – det fungerer jo IKKE med to hunder, så huseier og jeg ble enige om å få lagt nytt gulv der så han kan spare det løse teppegulvet til senere 🙂

Dette blir nok en utrolig fin høst, kommer mye nærmere vennene jeg har nærmest – og det blir helt fantastisk kjenner jeg. Det trenger jeg! Håper hundene vil trives der, og ikke minst meg selv. Blir mye som skjer fremover så er bare å stay tuned. Vil også ende opp med å selge/gi bort en del ting så vil oppdatere dere på det også.


Blir ekstremt rart å pakke sammen alt og flytte igjen, men slik er det! Håper neste gang jeg flytter så har jeg funnet meg en å flytte med, men det ser mørkt ut om dagen hahahah! #CrazyDogLady4Life

Flere som flytter i sommer?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg